Translate

Σάββατο, 19 Ιουλίου 2014

Τα πιο θρεπτικά Φρούτα του Ιουλίου

Καρπούζι,
Είναι νόστιμο και παράλληλα πλούσιο σε λυκοπένιο. Το καρπούζι είναι αντιοξειδωτικό και μπορεί να βοηθήσει στην προστασία κατά του καρκίνου και στα καρδιακά προβλήματα, καθώς και να ενισχύσει το φυσικό δείκτη προστασίας του δέρματος.

 Σύκα
Το σύκο περιέχει βιταμίνες Α και Β6 καθώς και θειαμίνη, η οποία μπορεί να βοηθήσει το σώμα να μετατρέψει τους υδατάνθρακες σε ενέργεια. Είναι μια καλή πηγή διαιτητικών ινών, που μας κάνει να αισθανόμαστε πλήρεις πιο γρήγορα και μπορεί να βοηθήσει στην πέψη.

Φράουλες
Η φράουλα ανήκει στις πιο σημαντικές υπερτροφές. Είναι ένα από τα 20 κορυφαία φρούτα με αντιοξειδωτικές ιδιότητες και μια πολύ καλή πηγή μαγγανίου και καλίου. Μόλις μια μερίδα παρέχει περισσότερη βιταμίνη C και από ένα πορτοκάλι.

Λευκά Ροδάκινα
Νόστιμα, δροσερά και θρεπτικά, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Περιέχουν πρωτεΐνες, ζάχαρη, βιταμίνη Ε, πολλά αντιοξειδωτικά, φώσφορο, βιοτίνη, σίδηρο και ασβέστιο.

 Βατόμουρα
Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και μας προσφέρουν αντιγηραντική δράση. Περιέχουν σημαντική ποσότητα φυτικών ινών, κάλιο, μαγγάνιο, φυλλικό οξύ και πολλά ακόμη θρεπτικά συστατικά. Γνωρίζατε ότι οι σπόροι από τα βατόμουρα μας παρέχουν πολυακόρεστα λίπη, τα οποία μπορεί να συμβάλουν στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς.

ΠΗΓΗ: clickatlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου